Przejdź do treści

XV Sesja Rady Gminy Iłów

Data posiedzenia
23-04-2025, godz. 11:00
Miejsce posiedzenia
sala GOK w Iłowie ; ul. Płocka 8 ; 96-520 Iłów

Porządek obrad

  • 1. Występ artystyczny pn. „Bolesław Chrobry – Pierwszy Król Polski” przygotowany przez uczniów Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego w Kapturach
  • 2. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad
  • 3. Przyjęcie porządku obrad.
  • 4. Przyjęcie protokołu z XIV Sesji Rady Gminy Iłów 26 marca 2025 r.
  • 5. Powołanie Komisji Uchwał.
  • 6. Sprawozdanie Wójta Gminy z działalności między sesjami, w tym realizacji uchwał Rady Gminy.
  • 7. Interpelacje i zapytania Radnych.
  • 8. Odpowiedzi Wójta na interpelacje złożone na poprzednim posiedzeniu Sesji Rady Gminy.
  • 9. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Iłów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami o których mowa w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za rok 2024.
  • 10. Sprawozdanie z działalności Zespołu Interdyscyplinarnego w Iłowie za rok 2024.
  • 11. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za 2024 rok oraz potrzeby związane z realizacją zadań na 2025 rok.
  • 12. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej dla Gminy Iłów na lata 2024-2030 za rok 2024.
  • 13. Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iłowie za rok 2024.
  • 14. Informacja o wykonaniu planu finansowego dla wydzielonego rachunku Funduszu Pomocy za rok 2024.
  • 15. Informacja o wykonaniu planów finansowych dla wydzielonych rachunków Środków Funduszu Przeciwdziałania Covid-19 za rok 2024.
  • 16. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany WPF.
  • 17. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Iłów na 2025 rok.
  • 18. Przyjęcie sprawozdań za 2024 oraz planów pracy na 2025 rok Stałych Komisji Rady Gminy Iłów.
  • 19. Wolne wnioski i informacje radnych
  • 20. Zapytania sołtysów.
  • 21. Sprawy różne.
  • 22. Zakończenie obrad.