XXI Sesja Rady Gminy Iłów
- Data posiedzenia
- 21-11-2025, godz. 12:00
- Miejsce posiedzenia
- Sala GOK w Iłowie ; ul. Płocka 8 ; 96-520 Iłów
Porządek obrad
- 1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- 2. Przyjęcie porządku obrad.
- 3. Przyjęcie protokołu z XX Sesji Rady Gminy Iłów z dnia 22 października 2025 r.
- 4. Powołanie Komisji Uchwał.
- 5. Sprawozdanie Wójta Gminy z działalności między sesjami, w tym realizacji uchwał Rady Gminy.
- 6. Interpelacje i zapytania Radnych.
- 7. Przyjęcie uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Iłów do realizacji Programu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego edycja - 2026.
- 8. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr 373/LXXI/2024 Rady Gminy Iłów z dnia 15 lutego 2024 r. w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania usług opiekuńczych w formie usług sąsiedzkich, wymiar i zakres usług sąsiedzkich oraz sposób rozliczania wykonywania takich usług.
- 9. Przyjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Iłów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3. ust. 3. ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok.
- 10. Przyjęcie uchwały w sprawie określenia stawek podatku od środków transportowych na rok 2026 obowiązujących na terenie Gminy Iłów oraz zwolnień, w tym podatku.
- 11. Przyjęcie uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości.
- 12. Przyjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta, będącej podstawą do ustalenia podatku rolnego na obszarze Gminy Iłów na rok 2026.
- 13. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany WPF
- 14. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Iłów na 2025 rok.
- 15. Sprawy różne.
- 16. Zapytania Sołtysów.
- 17. Zakończenie obrad.